Οτι λεει ο τιτλος, σημερα αλλαξα τα αμορτισερ στο κορσακι μου, και θελω να μοιραστω μαζι σας τις λιγοστες φωτογραφιες που τραβηξα!![]()
If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.
Οτι λεει ο τιτλος, σημερα αλλαξα τα αμορτισερ στο κορσακι μου, και θελω να μοιραστω μαζι σας τις λιγοστες φωτογραφιες που τραβηξα!![]()
Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!
Τα μαμα αμορτισερ αυτη την στιγμη εχουν γραμμενα πανω 166300km. Μπορουσαν να αντεξουν και αλλο, αν και αρχισαν να βγαζουν τα πρωτα σημαδια κοπωσης, μονο τα μπροστα βγαλανε καποιες διαρροες, το ενα το δεξι τις περισοτερες, το οποιο ειχε μικρη επαναφορα οταν το πιεζες μεσα.
Για αρχη αγοραστηκαν τα αμορτισερ, κατεληξα στα koni str.t, πορτοκαλι. Ειχα εναν προβλημαρισμο αν αλλαξω και τα top mount, τα πισω αμορτισερ η οπελ τα δινει φιξ με τα πισω top mount, οποτε αποφασισα να τα αλλαξω εμπρος πισω. Top mount ηθελα να παρω σε lemforder, απο ελαδα δεν βρηκα, βαριομουν να περιμενω απο autodoc, οποτε τα πηρα απο ελαδα, τα πισω σετακι της skf, και τα μπροστα σε sachs.
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Karaman : 04-03-19 στις 01:04
Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!
Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!
Τα πισω top mount σε σχεση με τα γνησια, φαινονται ιδια με σβησμενα τα σηματα και καποια νουμερα, οι βασεις οι παλιες ηταν σε καλη κατασταση, ισως να μην θελανε αλλαγη, τωρα γιατι η οπελ τα αλλαζει κομπλε με τα αμορτισερ, ποιος ξερει??
![]()
Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!
Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!
Για τα μπροστα αμορτισερ, πρεπει να βγει το καλυμα του νεροχυτη μαζι με τους υαλοκαθαρηστηρες, μαζι με τον νεροχυτη, για να υπαρξει προσβαση στις πανω βιδες του αμορτισερ, ευκαιρια να δοκιμασω και το καινουριο μου εργαλειακι!! Μετα απο χρονια αγορασα εναν εξωλκεα για τους υαλοκαθαρηστιρες.
![]()
Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!
Τα μπροστα αμορτισερ, ειχανε ψιλοδιαρροες, κυριως το δεξι.
Η προστασια σκονης του αμορτισερ, παιζει και το ρολο αποστατη/ροδελα επαφης με το τοπ μαουντ.
![]()
Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!
Τα μπροστινα τοπ μαουντ, εχουν ενσωματομενο το ρουλεμαν, τα οποια ειχανε καποια κενα και περιστρεφοντουσαν αρκετα ευκολα σε σχεση με τα καινουρια.
![]()
Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!
Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!
Εγινε μια πρωτη βολτα γυρω στα 10km, οι πρωτες εντυπωσεις ειναι θετικες, η ανεση δεν εχει αλλαξει καθολου, παραμενει ανετο αν και τα κονι σε σχεση με τα μαμα ειναι ελαχιστα ποιο σκληρα, απο ανωμαλιες του δρομου αποροφανε παρα πολυ καλα και δεν ακουγετε ο παραμικρος θορυβος απο την αναρτηση μεσα στην καμπινα. Σε μερικες μερες θα εχω καλυτερη εικονα, αν και πιστευω ηταν καλη κινηση η αγορα τους.
Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!
Άντε... Να μπει και η 17αρα να ολοκληρωθεί το στήσιμο!!!
Με την υγειά σου Νίκο, το έχεις κάνει άλλο αμάξι! Καλοτάξιδο!
Μεγειά!
Δε μου λες, τα str είναι μόνο λαδιού;
το έμβολο το πιέζεις και μένει μέσα;
99% ειναι αερος λαδιου
Opel Astra G = Ο μαθουσαλίξ
Renault Clio Turbo = Ο στριφτούλης
Αερος λαδιου ειναι.
Ενταξει παιδια το αμαξι μεταμορφωθηκε σε περπατημα και κυριως μεσα στις στροφες, πλεον δεν γερνει οπως πριν, πατας γκαζι και ακολουθαει την στροφη!!! Ειναι ποιο σφιχτα/σκληρα απο τα μαμα, δεν χτυπανε ομως αχαρα, αποροφανε καλα τους κραδασμους, το τιμονι εχει σφιξει και εχει γινει ποιο κοφτο, κυριως μεσα στα στενα της πολης εχει γινει ποιο ευκολοδηγητο. Ευθηγραμμιση θα το κανω μαλλον οταν βαλω τα 17αρια, δεν τραβαει πουθενα μεχρι στιγμης.
Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!
Ωραίος, το πορτοκαλι ΚΟΝΙ αποτελουν μια οικονομική καλη λυση στις περισσοτερες των περιπτωσεων, γενικά εχουν την φημη οτι λιγο πιο σκληρα απο τα μαμα αμορτισερ και οτι κρατάνε αρκετα χλμ.
Το οτι το αμαξι το αισθανεσαι πιο σφιχτό με πιο κοφτό τιμονι, οφειλεται στην αλλαγη τον top mount. Εγω θα σου προτεινα να κανεις ευθυγραμμιση αμεσα, ακομα και να μην τραβαει αυτο δεν σημαινει οτι καποια γωνια δεν έχει αλλαξει.
Καλές διαδρομές.
μπραβο ρε Νικολα,ολικη μεταμορφωση
Γιάννης