Εγγραφή

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 20 από 23
  1. #1

    Προεπιλογή Επισκευη στεγανοποιησης αντλιας υψηλης Bosch CP1/H3

    Μετα απο μια διαρροη στην αντλια υψηλης, η οποια δεν μπορουσα να προσδιορισω απο που ειναι, τελικη υποθεση οτι προερχεται απο τις τσιμουχες του αξονα, μιας και απο τα καπακια και τα τσιμουχια υψηλης οπως ειχα θεμα στο C δεν βγαζανε διαρροες, εγινε προσπαθεια και αλαχτηκαν και τα τσιμουχια στον ρυθμιστη πιεσης, χωρις αποτελεσμα, οποτε η λυση ηταν κατεβασμα και ολικη αντικατασταση/στεγανοποιηση.

    Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!

  2. #2

    Προεπιλογή

    Σετακι επισκευης βρεθηκε απο ebay, απο τον ιδιο πωλητη που ειχα παρει και για το C, το σετακι ηρθε και σημερα εκατσα και ασχοληθηκα, μιας και η διαδικασια μου ειναι γνωριμη, αν και οι αντλιες του C με του D, εχουν μεγαλες διαφορες, οι διαδικασια ειναι το ιδιο.
    Το σετακι εχει μεσα τα παντα, ακομα και τις μπιλιες που παιζουν ρολο τις βαλβιδες στις κεφαλες, και ειναι και για αντλιες που εχουν ενσωματομενη αντλια χαμηλης πανω στην αντλια υψηλης, ολα τεροιαξαν κανονικα, εκτος απο μια τσιμουχα στο καπακι κελυφος του αξονα, που δεν τεροιαζε και εβαλα μια απο τις παλιες που ειχα αφαιρεσει απο την αντλια του C, γιατι δεν ηθελα να αφησω την δικια της πανω μηπως δημιουργουσε αυτη διαρροη.








    Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!

  3. #3

    Προεπιλογή

    Στο D, ο κατασκευαστης αυτη την φορα βελτιωσε την αντλια κενου και την εκανε ετσι ωστε να μην εμποδιζει την αφαιρεση της αντλιας υψηλης, οπως συνεβαινε στον κινητηρα του C (z13dt) οπου επρεπε να βγαλεις και την αντλια κενου για να εχεις προσβαση στην μια βιδα της υψηλης. Οποτε ποιο ευκολα τα πραγματα.





    Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!

  4. #4

    Προεπιλογή

    Λυθηκαν πρωτα οι κεφαλες, και μπηκανε σε σημαδεμενα ταπερακια για να μην τις μπερδεψω, μεσα σε πετρελαιο, σημαδευτηκε και το ρολερ μεσα στην αντλια ωστε ολα να μπουν οπως ηταν, τα τσιμουχια ολα σε καλη κατασταση, αρα η διαρροη δεν ηταν απο εδω.



    Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!

  5. #5

    Προεπιλογή

    Ο αξονας καμια φθορα, οπως και το ρολερ, η επικαληψη που εχει αυτο καμια φθορα, μονο αποτυπωμα. Το εσωτερικο της αντλιας πεντακαθαρο και αυτο.









    Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!

  6. #6

    Προεπιλογή

    Και βγαζοντας τον αξονα, αντικρυσα αυτα τα σκαψιματα απο τις τσιμουχες, ανυσηχιτικο θα ελεγα. Βγαζοντας τον αξονα βγηκε και λιγο πετρελαιο μαζι, βρωμικο, αρα κατι γινοταν εκει αναμεσα στις τσιμουχες λαδιου-πετρελαιου.



    Η μια τσιμουχα η 1η βγαινει ευκολα και με το που βγηλε φανηκε οτι η υπηρχε διαρροη εκει μιας και η βρωμια δεν δικαιολογητε.



    Η 2η τσιμουχα που ειναι ποιο μεσα με δυσκολεψε αρκετα και θελει παρα πολυ προσοχη να μην γινει ζημια στο κουζινετο του αξονα.







    Μπηκανε οι καινουριες τσιμουχες, ελπιζω να εχουν καποια διαφορα στο υψος στεγανοποιησης ωστε να μην συμπεσει το χειλος στο σκαψιμο του αξονα, αλλιως αν υπαρχει διαρροη, θελει αξονας αλλαγη.

    Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!

  7. #7

    Προεπιλογή

    Στις κεφαλες μεσα δεν υπαρχουν τα πλακακια βαλβιδες οπως ηταν στην ποιο μικρη αντλια, αλλα για βαλβιδες υπαρχουν αυτες οι μπιλιες, το σετακι ειχε και τις μπιλιες μεσα, 3 μεγεθη, 2 για τις μεγαλες και 1 για τις μικρες στο καπακι, και ειχα εναν ενδιασμο να τις αλλαξω ή οχι, εβγαλα την μια να δω, φθορες με γυμνο ματι δεν υπηρχαν, αλλα η μπιλια ειχε μια αποτυπωση απο την βαση που την συγγρατη στο ελατηριο, δεν φενοταν στην καμερα να την βγαλω φωτογραφια, σαν να αχνοφενεται στην παρακατω φωτογραφια και συμπερασμα οτι η μπιλια δεν περιστρεφοταν καθολου στην βαση, ηταν δηλαδη σταθερη, οποτε αν αφηνα την ιδια αυτη δεν θα καθοταν στην αρχικη της θεση, οποτε τις αλλαξα ολες με τις νεες. Τις 2ες τις μικρες οι οποιες ειναι μεσα στο καπακι και συγκρατιουνται απο το μικρο τριπιτο ποτυρακι, δεν τις πειραξα.



    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Karaman : 03-02-19 στις 19:56
    Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!

  8. #8

    Προεπιλογή

    Για να μπουνε τα πομπακια κεντραρισμενα στο σωμα τις αντλιας, επιστρατευτηκαν τα πειρακια που ειχα κανει για την αντλια του C, και τα οποια βιδωνουν στο σωμα της αντλιας και βοηθανε ωστε να κατσουν τα πομπακια ευθηγραμμισμενα, οπως γινεται και στο εργαλειο συγγρατησης/επισκευης που πρεπει να εχουν λογικα ολοι οι πομπαδες που επισκευαζουν την συγκεκριμενη αντλια.





    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Karaman : 03-02-19 στις 20:20
    Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!

  9. #9

    Προεπιλογή

    Τα πομπακια τα πιεσα με το χερι προς τα κατω πολυ ευκολα, σε αντιθεση με το C, που ειχα βαλει ενα σφυχτηρα μαραγκου και τα ειχα πιεσει. Ολες οι βιδες σφυχτηκαν με το χερι και μετα εποισα την αντλια στην μορσα και περαστηκαν με δυναμοκλειδω στα 30NM, το καπακι κουζινετο του αξονα σφηχτηκε στα 10ΝΜ, και ο ρυθμιστης πιεσης ο οποιος τον παρελειψα και δεν εβγαλα φωτογραφιες σφυχτηκε στα 8ΝΜ.





    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Karaman : 03-02-19 στις 20:15
    Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!

  10. #10

    Προεπιλογή

    Τελος περαστηκε και ενα χερι βαψιμο με σπρει, και ηταν ετοιμη για τοποθετηση. Φωτογραφιες πανω στο αμαξι δεν εβγαλα, εξαερωση εγινε με 5 φορες ανοιγμα της μιζας, και πηρε σχετικα ευκολα με την 2η μιζια. Διαρροες μετα απο 1 βολτα, μηδεν. Στα επομενα km θα φανει αν η εγχειρηση κρινεται επιτυχης!!!

    Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!

  11. #11

    Προεπιλογή


    Αναλυτικότατος όπως πάντα!!!!

  12. #12

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο opel astra j 2011 Εμφάνιση μηνυμάτων

    Αναλυτικότατος όπως πάντα!!!!
    Μου ξεφυγαν μερικα σημεια, ειχα εναν ''κοτσομπολη'' κολλητο διπλα μου και με αποσπουσε την προσοχη!!! Αφου δεν ξεχασα τιποτα παλι καλα!!!
    Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!

  13. #13

    Προεπιλογή

    Μπραβο σου Νικο για μια ακομα φορα , σου ευχομαι να πανε ολα καλα με την στεγανοποιηση τις αντλιας .

  14. #14

    Προεπιλογή

    Μπράβο ρε φίλε είσαι κορυφαίος

  15. #15

    Προεπιλογή

    Δεν παίζεσαι ρε φίλε!!!
    Δεν καταιβένεις μία Αθήνα που θέλω αλλαγή δίσκο-πλατό...

  16. #16
    Senior Member Το avatar του χρήστη Themis78
    Εγγραφή
    30-09-2014
    Περιοχή
    Bolos
    Αυτοκίνητο
    Άλλο (Ζητείστε να καταχωρηθεί εάν δεν υπάρχει στη λίστα)

    Προεπιλογή

    Βόλος Βέροια κοντά είμαστε.... δέχεστε με ραντεβού???
    Μπράβο Νίκο.

  17. #17

    Προεπιλογή

    Νικο για ακομα μια φορα οτι και να πουμε ειναι λιγο. Μακαρι τα μισα να ξεραμε και να φτιαχναμε. Οταν περασεις απο τα μερη μας σε περιμενουμε να τα πουμε και να γνωριστουμε. Καφες η τσιπουρο εννοειται κερασμενα.
    1.7D opc line

  18. #18
    Senior Member Το avatar του χρήστη johnpats
    Εγγραφή
    18-05-2009
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
    Ηλικία
    37
    Αυτοκίνητο
    Vectra C GTS

    Προεπιλογή

    Νίκο είσαι απίθανος.Καλα χιλιόμετρα
    Γιάννης

  19. #19

    Προεπιλογή

    Ευχαριστω σας ολους!!!!!

    Μεχρι στιγμης δεν εχει σταξει σταγονα, αρα η εγχειρηση κρινεται επιτυχης!!
    Εκει που σταματαει η ατμοσφαιρα,αρχιζει το...ΤURBO !!!

  20. #20

    Προεπιλογή

    Πολυ καλο DIY και επιτυχημενο. Ευγε για την προσπαθεια και την παρουσιαση.

 

 
Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Επισκευη στεγανοποιησης αντλιας υψηλης Bosch Cp1
    Από τον/την Karaman στο forum Problems & Questions (Προβλήματα & Ερωτήσεις)
    Απαντήσεις: 72
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-04-19, 21:14
  2. Υαλοκαθαριστήρες bosch
    Από τον/την scatzoxeiros στο forum Problems & Questions (Προβλήματα & Ερωτήσεις)
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-10-13, 18:48
  3. Σωληνακαι υψηλης - Μπουζι Ιριδιου Vectra C 1.8
    Από τον/την konvectra στο forum Tuning (Βελτίωση)
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-07-12, 19:46
  4. λαστιχα στεγανοποιησης πορτ-μπαγκαζ
    Από τον/την kingstonian στο forum Problems & Questions (Προβλήματα & Ερωτήσεις)
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-06-12, 01:44
  5. Σωλινακια υψηλης στα φρενα..?
    Από τον/την WhItE NoIsE στο forum Στήσιμο
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-09-10, 02:12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB code is σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας