If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 20 από 34
    Senior Member Το avatar του χρήστη Solkatsi
    Περιοχή
    Πειραιάς
    Αυτοκίνητο
    Corsa D

Προεπιλογή Opel corsa D,πρόβλημα με Δείκτη βενζίνης

Καλησπέρα στην παρέα και ευχαριστώ για την φιλοξενία,αρχικά να πω ότι είμαι άσχετος σε ότι αφορά μηχανολογικά το αυτοκίνητο και αφού πρόσφατα αγόρασα ένα opel corsa d sport μεταχειρισμένο προσπαθώ να καλύψω τα βασικά κενά μου.Το πρόβλημα μου είναι οτι μετά από εναν μήνα που εχω το αυτοκινητο εδώ και μια βδομάδα που κάνει κατι περίεργα ο δεικτης της βενζίνης,δηλαδη ενώ έβαλα βενζίνη ο δεικτης δειχνει στο ιδιο σημείο.Οταν καποια στιγμή πάρκαρα για να πάρω εναν καφέ και ξανα-εβαλα προς την μηχανή εδειξε να ξεκολλησε και γεμισε μεχρι ενα σημειο χωρίς ομως θεωρητικά να φτασει ο δεικτης εκει που επρεπε να φτασει(βαση παντα τα χρηματα βενζινης που βαζω παντα και απο προηγουμενες φορες που παρατηρουσα που εφτανε).Τελος πριν γινει αυτο με τον δεικτη οταν μια βδομαδα πριν ειχα παει να βαλω βενζινη και ημουν λιγο πριν μου βγαλει ειδοποιηση για άδειο ντεποζιτο ο βενζινας την ωρα που μου γεμισε με ρωτησε αν φουλαρε γιατι με δυσκολια έπαιρνε την βενζίνη.Εχω ανησυχήσει παιδιά γιατί το έχω πάρει με δόσεις και αν αρχίσουμε ετσι στον πρώτο μήνα χαθήκαμε(ήδη μου είπαν οτι πρεπει να αλλαξω το εργοστιακο ραδιοφωνο γιατί κολλαει και δεν αναβει μερικες φορες παρα μονο αν το βγαλεις απο το ρευμα και το ξαναβαλεις)

Προεπιλογή

Καλησπερα φιλε καλως ηρθες!

Εχω το ιδιο αμαξι ιδιο μοντελο και σε μενα το κανει με το δεικτη αλλα το πηρα χαμπαρι μετα απο 2 χρονια αφου το ειχα αγορασει μεταχειρισμενο.
    Εγω του εβαζα τουλαχιστον 20€ μεσα στη χειτοτερη 15€ και μεσα ειχε ηδη 1/4 βενζινα δηλαδη κοντα στα 10-11 λιτρα οποτε εκει δεν το εκανε ποτε!