If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 20 από 63

Προεπιλογή Ηχεία corsa d 5d

Καλημέρα αν και έχω διαβάσει ένα αντίστοιχο θέμα δεν έχω βγάλει άκρη για το 5d. Θέλω λοιπόν να σας ρωτήσω. Σκέφτομαι να αλλάξω τα ηχεία στο corsa. Πίσω δεν έχει καθόλου και τα μπροστινά θέλω να τα αλλάξω. Επειδή είμαι άσχετος στο κομμάτι ήχος. Μπορείτε να μου πείτε τι διαστάσεις ηχείων τι είδους και ποιας εταιρίας να προτιμήσω. Γενικά πιστεύετε ότι αξίζει τον κόπο? Τα Twitter να τα αλλάξω και αυτά? Ευχαριστώ πολύ εκ τον προτέρων
    Δεν είναι αυτοκίνητο. ... είναι Ford

Προεπιλογή

Καλημερα!
    Αν και τα εχουμε ξαναγραψει σε αλλα post, τα μπροστινα ηχεια ειναι 16,5cm ή 6.5 in , τα πισω δε ξερω γιατι δεν εχω 5πορτο αλλα στο δικο μου ξερω οτι ειναι 13cm .
    Φυσικα αξιζει να τα αλλαξεις και να βαλεις και στα πισω γιατι τωρα ο ηχος ειναι ελλιπης μεσα στο αμαξι που ακουγονται μονο τα μπροστινα ηχεια!
    Τωρα απο μαρκες προτιμησε επωνυμες (alpine,pionner, magnat κ.α.) και αναλογα ποσα θες να διαθεσεις αγοραζεις τα καταλληλα ( 3 δρόμων να κοιταξεις καλυτερα) μαζι με προσθηκες για να μπορεσουν για να βιζωσουν στις πορτες.
    Τα tweeter γνωμη μου ειναι μη τα πειραξεις γιατι αυτα που εχεις θα σε καλυπτουν συν οτι τα ηχεια που θα βαλεις στις πορτες, 2 κ 3 δρομων εχουν πανω τους Tweeterακι.
    Ολα ειναι θεμα τσεπης και αν θες να τριζει η πινακιδα

Προεπιλογή

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Θέλω κάτι σχετικά καλό με όχι πολλά χρήματα. Σίγουρα δεν θέλω να τρίζει η πινακίδα όσο για τα πίσω μήπως κάποιος με 5Πόρτο ξέρει σίγουρα. Και πέρα από αυτό με το βάθος τι γίνεται? Πόσο βάθος πρέπει να έχουν?

Προεπιλογή

To βαθος για τα μπροστινα ηχεια στο 3πορτο, λογικα θα ειναι και στο 5πορτο τοσο, ειναι 57mm.