Εγγραφή

If you already have an account with us, please use the login panel below to access your account.

Σελίδα 1 από 6 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 20 από 105
  1. #1

    Προεπιλογή Opel Astra J A14NET Stage 1 - Η Πρώτη Δυναμομέτρηση - 27Kgm το Μικρό!

    Χαίρεται σε Όλους,

    Όπως έχω προαναφέρει τα νέα Astra J έχουν εξοπλιστεί με τους νέους αμερικάνικους εγκεφάλους της AC Delco οι οποίοι δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τους προκάτοχους γερμανικούς της Bosch (7.6.x) και εκτιμώ ότι είναι γεγονος πολύ ενδιαφέρον για τους ιδιοκτήτες των νέων Astra J και ιδιαίτερα αυτών των 1.4Τ!

    Σας παραθέτω την παρθενική δυναμομέτρηση μʼ ένα απλό 1ο στάδιο (ουτε καν φίλτρο στην εισαγωγή) παρουσιάζοντας τις δυνατότητες των νέων κινητήρων 1.4Τ A14NET αλλά και της νέας γενιάς εγκεφάλων, που μπορούν να αποδώσουν πολύ άρτιες καμπύλες!

    Θα πω για άλλη μια φορά ότι η Ελλάδα ανταγωνίζεται στα ίσια οίκους του εξωτερικού καθώς και τα εργαλεία προγραμματισμού αλλά και τα reflash φτιάχτηκαν εξ' ολοκλήρου από εμάς , ενώ πολλοί ακόμα ψάχνουν να βρούν λύση......

    Δυναμομέτρηση A14NET 1st Stage

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά
    Κινητήρας Opel Astra J Turbo A14NET - 1400cc
    Προγραμματισμός / Χαρτογράφηση ECU
    Καύσιμο 95RON



    Η πίεση στην εισαγωγή κυμαίνεται στο 1.35 bar overboost και 1.2 bar σταθερή με τέλεια αντικροτικότητα και μηδενική διόρθωση spark advance, αλλά και το μίγμα αέρα / καυσίμου να έχει ρυθμιστεί στο ασφαλέστατο AFR=10.9:1. Ό κίνητήρας με την εργοστασιακή ρύθμιση λειτουργούσε χωρίς overboost με πίεση που δεν ξεπερνούσε τα 0.95 bar

    Είμαι στην διάθεση σας για τεχνικές ερωτήσεις και απορίες που είμαι σίγουρος ότι δεν θα είναι και λίγες.

    Φιλικά,
    Γιάννης
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Johnny.Mark : 03-06-11 στις 00:12
    Opel GT Stage ... ΤΕΡΜΑ!

  2. #2

    Προεπιλογή

    Όσα έχουν flexride, γίνεται να αναβαθμιστεί το πρόγραμμα Sport ενώ το Normal να μείνει ως έχει;
    Γιατί άραγε εργοστασιακά δεν έχουν βάλει δυνατότητα Overboost σε αντίθεση με τον 1.6Τ;
    Πατάτε φρένο αντί για κόρνα. Με την κόρνα δεν προλαβαίνετε κάτι...

  3. #3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο capthookb Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όσα έχουν flexride, γίνεται να αναβαθμιστεί το πρόγραμμα Sport ενώ το Normal να μείνει ως έχει;
    Γιατί άραγε εργοστασιακά δεν έχουν βάλει δυνατότητα Overboost σε αντίθεση με τον 1.6Τ;
    Φίλε capthookb,

    Όχι δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Πάντως τα modes Normal σε Sport ισχύουν όπως και πριν, δεν καταργείται τίποτα. Το μόνο που αλλάζει είναι ότι ο κινητήρας έχει +5Kgm και +20 Hp.

    Ο τροπος ρύθμισης πέρα από τις επιδόσεις επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, όπως τα emissions standards, ότι η ποιότητα καυσίμου ποικοίλει από χώρα σε χώρα κτλ., σίγουρα ο κατασκευαστής ρυθμίζει σκεπτόμενος όλα αυτά για να πάρει όσες περισσότερες επιδοτήσεις μπορεί από τις κυβερνήσεις, συν ότι θα βγάλει ένα software σε παγκόσμια κλίμακα.

    Φιλικά,
    Γιάννης
    Opel GT Stage ... ΤΕΡΜΑ!

  4. #4

    Προεπιλογή

    Δεν υπάρχει δηλαδή διαφορετική χαρτογράφηση ανάμεσα σε Sport και Normal mode; Σε ένα άλλο thread τις προάλλες λεγόταν πως η λειτουργία σε Sport mode γίνεται σε διαφορετικές πιέσεις απ'ότι σε Normal. Δηλαδή υπάρχει διαφορετική ιπποδύναμη στους 2 τρόπους λειτουργίας
    Πατάτε φρένο αντί για κόρνα. Με την κόρνα δεν προλαβαίνετε κάτι...

  5. #5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο capthookb Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν υπάρχει δηλαδή διαφορετική χαρτογράφηση ανάμεσα σε Sport και Normal mode; Σε ένα άλλο thread τις προάλλες λεγόταν πως η λειτουργία σε Sport mode γίνεται σε διαφορετικές πιέσεις απ'ότι σε Normal. Δηλαδή υπάρχει διαφορετική ιπποδύναμη στους 2 τρόπους λειτουργίας
    Φίλε capthookb,

    Η χαρτογράφηση της ροπής είναι μία, αυτο που αλλάζει είναι η χαρτογράφηση του γκαζιού, που μπορεί να επηρεάσει και την πίεση ως 1 βαθμό.

    Φυσικά εν καιρώ μπορεί να βρεθεί κάποιος τρόπος που να έχουμε lower boost με το normal mode, κάτι ανάλογο που γίνεται και στα 1.6Τ με κουμπί sport και το ενσωματώναμε μ' ένα δωρεάν update.

    Φιλικά,
    Γιάννης
    Opel GT Stage ... ΤΕΡΜΑ!

  6. #6
    Senior Member
    Εγγραφή
    27-07-2010
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    36
    Αυτοκίνητο
    Astra J

    Προεπιλογή

    δλδ αν καταλαβα καλα πηρε 18 αλογα ετσι??
    απο 140 πηγε 158 ετσι??
    προγραμματισμος εγκεφαλου μονο??

    η ειχε και κατι αλλο?

  7. #7

    Προεπιλογή

    Φίλε Legolas,

    Μόνο προγραμματισμός ECU, όλα stock και με βενζίνη 95 RON.

    Με βενζίνη 100 RON είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχει μια διαφορά της ταξεως των +7-8 ίππων.

    Βέβαια πλην της ιπποδύναμης είναι και η ροπή σε πολύ καλά επίπεδα (27 Kgm μόλις στα 1.38 bar χωρίς surging) , με το αυτοκίνητο να γίνεται αγνώριστο και στον δρόμο, δεδομένου ότι ο κινητήρας έχει χωριτικότητα μόλις 1.4lt .

    Φιλικά,
    Γιάννης
    Opel GT Stage ... ΤΕΡΜΑ!

  8. #8
    Moderator Το avatar του χρήστη antonis
    Εγγραφή
    23-03-2005
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    38
    Αυτοκίνητο
    Corsa C GSi

    Προεπιλογή

    μανισιο τι μετρηθηκε?

  9. #9

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο antonis Εμφάνιση μηνυμάτων
    μανισιο τι μετρηθηκε?
    Καλησπέρα Αντώνη,

    Ο συγκεκριμένο κινητήρας απέδωσε stock 142 Ίππους και 22 Kgm μόλις στο 0.9 bar στις υψηλές σ.α.λ. που είναι αρκετά ικανοποιητικά νούμερα, για stock μοτέρ λαμβάνοντας υπʼ όψιν τους 27.7C.

    Η διαφορά στην ροπή ειναι +5 Kgm με γεμάτες καμπύλες και +18 Ίπποι με υψηλή αξιοπιστία, μόλις με 1.38 bar overboost αλλά και 1.2 σταθερή πίεση χωρίς το παραμικρό ίχνος surging για μακροζωία του turbo, με μηδενικό Knock retard (διόρθωση advance) και αλλά και AFR=10.9:1 για να μην έχουμε υψηλό πυρόμετρο αλλά και θερμική καταπόνηση των εμβόλων, και εκτιμώ ότι είναι η πιο αξιόπιστη ρύθμιση τόσο για το μοτέρ όσο και για τον υπερσυμπιεστή.

    Από εκεί και πέρα πρέπει να βοηθήσουν τα περιφερειακά, βελτιώνοντας την ογκομετρική ικανότητα του κινητήρα.

    Φιλικά,
    Γιάννης
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Johnny.Mark : 04-06-11 στις 19:26
    Opel GT Stage ... ΤΕΡΜΑ!

  10. #10

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα και Πάλι,

    Ενημερωτικά, ο Κινητήρας A14NEL είναι ίδιος με τον A14NET όσο αφορά το Hardware, κατι αντίστοιχο με τα Corsa D OPC και GSi.

    Σήμερα ρυθμίστηκε το πρώτο Meriva A14NEL (Εργοστασιακή Ισχύς: 120 Hp).

    Stock Πίεση Υπερπλήρωσης: 0.6 bar σταθερή χωρίς Overboost
    Πίεση Υπερσυμπιεσης με ECU Reflash: 1.4 Over. 1.2 Σταθερή (ότι και στα NET δηλαδή)

    Ελπίζω να ήταν χρήσιμες οι πληροφορίες,

    Φιλικά,
    Γιάννης
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Johnny.Mark : 04-06-11 στις 19:58
    Opel GT Stage ... ΤΕΡΜΑ!

  11. #11

    Προεπιλογή

    Φίλε Legolas,

    Σχετικά με τ' ατμοσφαιρικά μοτέρ η αύξηση στην ιπποδύναμη ειναι +8 ίιπποι μόνο με πρόγραμμα και χρήση βενζίνης 100RON (5-6 ίπποι με 95 RON), και βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 5-8%. Την διαφορά την αισθάνεσαι στον δρόμο, και για να στο δώσω να καταλάβεις πιο καλά, η διαφορά είναι κάτι παραπάνω απο την διαφορά που έχει ο κινητήρας με ανοιχτό το A/C, οπότε είναι σίγουρα αισθητή.

    Σχετικά με το demo κατα συνθήκη και κατ' όπιν συνεννόησης μπορεί να γίνει και demo.

    Φιλικά,
    Γιάννης
    Opel GT Stage ... ΤΕΡΜΑ!

  12. #12
    Moderator Το avatar του χρήστη antonis
    Εγγραφή
    23-03-2005
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    38
    Αυτοκίνητο
    Corsa C GSi

    Προεπιλογή

    καλημερα Γιαννη.
    τι ειναι το surging?

  13. #13
    Senior Member Το avatar του χρήστη Kapten
    Εγγραφή
    05-08-2007
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    40
    Αυτοκίνητο
    Astra H

    Προεπιλογή

    Για τα 1,6 Z και A υπαρχει κατι κατι καλο;;;

  14. #14

    Προεπιλογή

    Για Α16LET, που έχει εγκέφαλο AC Delco: http://www.opel-club.gr/vbulletin/sh...ad.php?t=18821
    Πατάτε φρένο αντί για κόρνα. Με την κόρνα δεν προλαβαίνετε κάτι...

  15. #15

    Προεπιλογή

    Φίλε Antonis,

    Το turbo surge είναι όταν ο συμπιεστής λειτουργεί με λόγο πίεσης ανώτερη από αυτή που προβλέπει ο χάρτης του συμπιεστή. Χαρακτηριστική είναι η γραμμή surge line στο χάρτη του συμπιεστή (η αριστερή καθώς βλέπεις το διάγραμμα του χάρτη).

    Για παράδειγμα αν τ' όριο του λόγου πίεσης στις 10 lb/h παροχής είναι 2, και ο συμπιεστής λειτουργεί με λόγο πίεσης 2.5, τότε το turbo κάνει surge το οποίο είναι πολύ αρνητικό ως προς την μακροζωία του turbo. Κατά την διάρκεια του surge παράγεται ένας πολύ χαρακτηριστικο ήχος.


    Φίλε Kapten,

    Και τα 3 στάδια βελτίωσης.

    Φιλικά,
    Γιάννης
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Johnny.Mark : 07-06-11 στις 02:25
    Opel GT Stage ... ΤΕΡΜΑ!

  16. #16
    Moderator Το avatar του χρήστη antonis
    Εγγραφή
    23-03-2005
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    38
    Αυτοκίνητο
    Corsa C GSi

    Προεπιλογή

    δηλαδη απο 0,6 που δουλευει εργοστασια εσυ το πηγες 1,4 χωρις surging κλπ θα δουλευει αξιοπιστα οπως ενα εργοστασιακο?

    κ του φιλου μου του giorgouthess που το τουρβο βγηκε οφ σε 40.000 χλμ εκανετετοιο πραγμα?

  17. #17

    Προεπιλογή

    Φίλε Αντώνη,

    Ένα turbo μπορεί να πάθει ζημιά για διάφορους λόγους (υπερστροφία, θερμοκρασία κτλ), όχι μονο από turbo surge.

    Δεν γνωρίζω τι έχει γίνει με το turbo του Γιώργου, οπότε δεν μπορώ να έχω άποψη επί του θέματος.

    Φιλικά,
    Γιάννης
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Johnny.Mark : 09-06-11 στις 23:21
    Opel GT Stage ... ΤΕΡΜΑ!

  18. #18

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Markakis.Ioannis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα και Πάλι,

    Ενημερωτικά, ο Κινητήρας A14NEL είναι ίδιος με τον A14NET όσο αφορά το Hardware, κατι αντίστοιχο με τα Corsa D OPC και GSi.

    Σήμερα ρυθμίστηκε το πρώτο Meriva A14NEL (Εργοστασιακή Ισχύς: 120 Hp).

    Stock Πίεση Υπερπλήρωσης: 0.6 bar σταθερή χωρίς Overboost
    Πίεση Υπερσυμπιεσης με ECU Reflash: 1.4 Over. 1.2 Σταθερή (ότι και στα NET δηλαδή)

    Ελπίζω να ήταν χρήσιμες οι πληροφορίες,

    Φιλικά,
    Γιάννης
    Να φανταστω οτι και το αστρακι μου το J 1.4 Turbo 120 ps εχει το ιδιο hardware...στην οπελ οταν τωτησα μου ειπαν εχει αλλο turbo, εγγεφαλο ...κλπ
    Φιλε Ιωαννη θα ηθελα αν μπορεισ μερικες πληροφοριες για το που μπορει να γινει αυτη η μετατροπη οπως επισης αν μπορω σε περιπτωση βλαβης να βαλω το stock προγραμμα για να μη χασω την εγγυηση!! Σε ευχαριστω πολυ
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Garus : 01-07-11 στις 09:35

  19. #19
    Moderator Το avatar του χρήστη antonis
    Εγγραφή
    23-03-2005
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    38
    Αυτοκίνητο
    Corsa C GSi

    Προεπιλογή

    ειναι ιδια μοτερια οποτε μπορεις να φτασεις την παραπανω ιπποδυναμη σ αυτη τη παρουσιαση.
    εγγυηση ξεχασε την ,αν γινει κατι Αλεκος γινονται ολοι..

  20. #20

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο antonis Εμφάνιση μηνυμάτων
    ειναι ιδια μοτερια οποτε μπορεις να φτασεις την παραπανω ιπποδυναμη σ αυτη τη παρουσιαση.
    εγγυηση ξεχασε την ,αν γινει κατι Αλεκος γινονται ολοι..
    Σε ευχαριστω πολυ φιλε μου

 

 
Σελίδα 1 από 6 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. ASTRA H OPC stage 3
    Από τον/την GTC25 στο forum Παρουσιάσεις μελών και αυτοκινήτων
    Απαντήσεις: 609
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-12-16, 07:30
  2. Δυναμομέτρηση Opel GT 2007
    Από τον/την paradisos στο forum Tuning (Βελτίωση)
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο Μήνυμα: 27-01-12, 22:20
  3. Opel GT Premium Pack Stage 4 (Big Turbo) till now...
    Από τον/την Johnny.Mark στο forum Παρουσιάσεις μελών και αυτοκινήτων
    Απαντήσεις: 81
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-09-11, 22:25
  4. Astra GTC 1.6T vs VW GOLF 1.4 TSI (revo 1st STAGE)
    Από τον/την babianos80 στο forum Tuning (Βελτίωση)
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο Μήνυμα: 02-04-10, 18:55
  5. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-12-09, 00:55

Δικαιώματα - Επιλογές

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB code is σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας