PDA

Επιστροφή στο Forum : 2 ερωτήσεις για astra gtc 1.6T



pete
04-04-09, 18:18
Γεια σας παιδες.
Εχω astra gtc 1.6T και ηθελα να σας ρωτησω δυο πραγματακια. Μετα τα 110 με 120 χλμ/ωρα μεχρι και τα 150 που το εχω πατησει νιωθω ενα ελαφρυ τρεμουλο στο τιμονι.ίΕιναι κατι ανησυχητικο ή καπως ετσι λειτουργουν ολα; Δεν ακουω τιποτα θορυβους οταν στριβω το τιμονι κτλ. Και κατι ακομα: χτες μετα αποχαλαρη βολτα πατω ελαφρια το πεταλ του φρενου και ακουω σφυριγμα στα τακακια.Το παταω πιο δυνατα σταματαει.Το εκανε μια δυο φορες ακομα σε πολυ μαλακο πατημα του φρενου.Αν το πατησω πιο δυνατα σταματαει.Πως εξηγειται αυτο;

rage
04-04-09, 18:40
το σφυριγμα δεν ειναι τπτ....Για το τρεμουλο χρειαζεσαι μια ζυγοσταθμιση στους τουλαχιστον 2 εμπρος τροχους.

stella
04-04-09, 18:40
Φιλε μου να πας να το ελεξεις γιατι εγω στα 190 ειναι πολυ σταθερο το τιμονι μου,και τα φρενα μου δεν κανουν κατι τετοιο που λες.Πηγαινε στην αντιπροσωπεια (πιεσε τους) να το τσεκαρουν μπροστα σου!!!
υ.γ.εχω ιδιο αμαξι με εσενα.

tarig_gr
04-04-09, 19:15
Χρειάζεσαι ζυγοστάθμιση, είναι απλό. Τα 2 μπροστά ειδικά αλλά κάνε σε όλα δεν κοστίζει αρκετά. Εαν είσαι στα 20 χιλιόμετρα κάνε μπρος πίσω και ζυγαστάθμιση ευθυγράμμιση. Κόστος περίπου 40€.
Όσο για τα τακάκια νομίζω οτι είναι ένδειξη αρχής της φθοράς τους. Και σε μένα το ίδιο κάνουν (έχω 36 χιλιόμετρα) και απλά το προγραμματίζω για αλλάγη.

pete
04-04-09, 19:20
Παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις σας αλλα αυτο που με προβληματιζει σε σχεση με ολα αυτα που λετε ειναι οτι το αμαξι εχει 6400 χλμ και δεν εχει περασει τις 4000 στροφες ποτε ομως.Μιλαμε για στρωσιμο καλο. Καλα για χειροφρενα ή αλλα ακροβατικα ουτε λογος. Καινουργιο αμαξι ειναι. Τι γινεται ρε γ@μωτο; Ζυγοσταθμιση απο τωρα;;

tuning club
04-04-09, 19:29
Για το σφιριγμα που λες ειναι μαλλον σκληρα τα τακακια,τα περισσοτερα εργοστασιακα ειναι σκληρα,αν αλλαξεις βαλε ferodo premier που ειναι μαλακα και τελος το προβλημα!

tarig_gr
04-04-09, 19:33
Οπότε αγνοείς σφύριγμα από τακάκια. Είναι καινούρια, σκληρά που λέει και ο φίλος και ακόμα στρώνονται. Μην αγχώνεσαι γι' αυτό. Τι ζάντα φοράς; Χτύπησες πουθενά; Έχεις ελέγξει την πίεση των ελαστικών σου;

pete
04-04-09, 19:41
Οπότε αγνοείς σφύριγμα από τακάκια. Είναι καινούρια, σκληρά που λέει και ο φίλος και ακόμα στρώνονται. Μην αγχώνεσαι γι' αυτό. Τι ζάντα φοράς; Χτύπησες πουθενά; Έχεις ελέγξει την πίεση των ελαστικών σου;


Ok για τακακια. Λοιπον ζαντα φοραω 18αρα αστερι. Δεν εχει χτυπησει πουθενα,δεν εχει καβαλησει ποτε πεζοδρομιο και τελος το αμαξι χρησιμοποιειται λιγο καθε βδομαδα μιας και εγω ειμαι φοιτητης και δεν το χω μαζι μου :( .Το χρησιμοποιει ο πατερας μου που το πηγαινει κατι παραπανω απο αργα. Δεν το χρησιμοποιει συνεχεια μιας και παιρνει ενα renault μικρο που εχουμε για συχνες μετακινησεις και μετακινησεις στην πολη. Το αμαξι εχει παει τελικη μεχρι 150 οχι παραπανω. Πιεση τωρα που το λες εχω καιρο να κοιταξω. Ποια ειναι η σωστη ? Το οργανο εχει ενδειξη σε λιμπρες. Ποσες βαζω; Για πειτε ρε παιδια..

tarig_gr
04-04-09, 19:44
2.3 εμπρός 2.1 πίσω (BAR). Εαν έχεις εκτεταμένο πρόβλημα κατευθείαν OPEL.

pete
04-04-09, 19:48
2.3 εμπρός 2.1 πίσω (BAR). Εαν έχεις εκτεταμένο πρόβλημα κατευθείαν OPEL.

εκτεταμενο δεν το λες αλλα η αληθεια ειναι οτι το τιμονι ψιλοκοσκινιζει μετα τα 120. Tεσπα παω να κοιταξω πιεση και βλεπουμε...

pete
04-04-09, 21:08
Λοιπον εβαλα 2.3 bar μπροστα και 2.1 πισω.Το ψιλοτρεμουλο που ειχε μειωθηκε αρκετα.Μαλλον θα εφταιγε αυτο. Κατι αλλο: ανοιξα το manual του αυτοκινητου και στη σελ 339(σωστη σελ δεν κοιταω?) λεει τις πιεσεις που πρεπει να εχουν τα λαστιχα. Για z16let και για τις 17 αρες λεει πιεση 2.7 μπροστα και 2.5 πισω. Σαν πολυ δεν ειναι ρε παιδια; Για τις 18αρες δεν αναφερει πιεσεις. Γιατι αραγε??

kostaszak
04-04-09, 23:53
Ανοιξε το πορτακι της βενζινης και θα δεις τι γραφει για την πιεση ελαστικων.
Με μια μικρη επιφυλαξη αν θυμαμαι καλα 17 και 18 παιρνουν ιδια πιεση.
Υπ'οψιν οτι οι 18αρες θα χρειαζονται ζυγοσταθμιση μια φορα το εξαμηνο ελεο Ελληνικων δρομων.

s5zax
05-04-09, 00:08
Για Ζ16LET με 225/40 R18 και φορτιο εως 3 ατομα θελεις: 2,7 μπροστα και 2,5 πισω. Το καλυτερο ειναι να δεις την ταπα σου.

pete
05-04-09, 02:10
Για Ζ16LET με 225/40 R18 και φορτιο εως 3 ατομα θελεις: 2,7 μπροστα και 2,5 πισω. Το καλυτερο ειναι να δεις την ταπα σου.

Οντως το γραφει στην ταπα. 2.7 μπροστα και 2.5 πισω. thanks :thumb: :thumb: :thumb:

tatikos
05-04-09, 03:16
Για σκεψου και το αλλο...Μηπωσ το αυτικινητο δε προχωραει αρκετα και γι'αυτο να μειωθηκε η πιεση των ελαστηκων?Και τα τακακια το ιδιο?Μηπως?

IRMSCHER
05-04-09, 12:30
το αμαξι εχει 6400 χλμ και δεν εχει περασει τις 4000 στροφες ποτε ομως.Μιλαμε για στρωσιμο καλο.

Αυτό μην το συγκαταλέγεις τόσο σίγουρα στα θετικά! Είπαμε να γίνεται ένα υποτιπώδες στρώσιμο του κινητήρα για να "δει" πως είναι να δουλεύει με τα φορτία του βάρους του αυτοκινήτου σε ανηφόρες και τα σχετικά!
Σπάστο λίγο,δεν του κάνεις κακό!

effective
07-04-09, 21:41
Καλά ρε φιλαράκι τι κάνεις/
Εχεις φτάσει 6400 χιλιόμετρα και δεν το πάς πάνω από 4000 στροφές?
Πάτα το να ανοίξει το μοτέρ....θα μπουκώσει στο τέλος..
Το αυτοκινητο είναι για να μας υπηρετεί όχι να το υπηρετούμε!!

s5zax
07-04-09, 21:45
Aμοιβαια πανε τα υπηρετηλικια. :p

pete
07-04-09, 22:00
Καλά ρε φιλαράκι τι κάνεις/
Εχεις φτάσει 6400 χιλιόμετρα και δεν το πάς πάνω από 4000 στροφές?
Πάτα το να ανοίξει το μοτέρ....θα μπουκώσει στο τέλος..
Το αυτοκινητο είναι για να μας υπηρετεί όχι να το υπηρετούμε!!

Καλα το "θα μπουκωσει" δεν υφισταται. Ενταξει αλλαζω ταχυτητητες στις 4000 στροφες μεχρι να αλλαξω και τα πρωτα λαδια. Κακο ειναι?? Σε προσπερασεις ανεβαινει και παραπανω.Ποιος ο λογος να το χω σπασμενο ολη τη μερα?? Για να μην προλαβαινω να το γεμιζω κατοσταρα? Δεν ξερω φιλε τι κινητηρα καβαλας αλλα να ξερεις οτι ο z16let ρουφαει τα αντερα του οταν πατας. Φιλικα παντα

Gregls
07-04-09, 22:10
Απλα μην πατας ποτε τερμα γκαζι σε χαμηλες στροφες, αυτο κανει μεγαλυτερη ζημεια απο το να το δουλευεις ψιλα, καλητερα μια ταχυτητα κατω και λιγες παραπανω στροφες παρα μια πανω πιο λιγες στροφες και παραπανω γκαζι.
Ενα μπαρομετρο θα σε βοηθησει να το οδηγεις πιο σωστα και ετσι να εχεις και καλυτερη καταναλωση ;)

pete
07-04-09, 22:24
Απλα μην πατας ποτε τερμα γκαζι σε χαμηλες στροφες, αυτο κανει μεγαλυτερη ζημεια απο το να το δουλευεις ψιλα, καλητερα μια ταχυτητα κατω και λιγες παραπανω στροφες παρα μια πανω πιο λιγες στροφες και παραπανω γκαζι.
Ενα μπαρομετρο θα σε βοηθησει να το οδηγεις πιο σωστα και ετσι να εχεις και καλυτερη καταναλωση ;)

Εννοειτε φιλε αυτο που λες.Ειναι κανονας.Τερμα γκαζι με λιγες στροφες το ζοριζεις φουλ.Μεγαλα φορτια..Παντα ειμαι μια ταχυτητα κατω οταν θελω να επιταχυνω ή να προσπερασω κτλ.Πρεπει να μαθεις να το οδηγας το αμαξι αλλιως γινεται δυστροπο και για να μαθεις να το οδηγας νορμαλ και λιγο οικονομικα ταυτοχρονα σε βοηθαει παρα πολυ το μπαρομετρο οπως ειπες φιλε Gregls.Μπαρομετρο εχω ηλεκτρονικο.. και καταναλωση 9.0 lt/100. Αυτα παιδες.. :thumb:

Gregls
08-04-09, 00:48
Εννοειτε φιλε αυτο που λες.Ειναι κανονας.Τερμα γκαζι με λιγες στροφες το ζοριζεις φουλ.Μεγαλα φορτια..Παντα ειμαι μια ταχυτητα κατω οταν θελω να επιταχυνω ή να προσπερασω κτλ.Πρεπει να μαθεις να το οδηγας το αμαξι αλλιως γινεται δυστροπο και για να μαθεις να το οδηγας νορμαλ και λιγο οικονομικα ταυτοχρονα σε βοηθαει παρα πολυ το μπαρομετρο οπως ειπες φιλε Gregls.Μπαρομετρο εχω ηλεκτρονικο.. και καταναλωση 9.0 lt/100. Αυτα παιδες.. :thumb:

Σωστος ο φιλος, σε ανοιχτα κοματια εθνικη, βλεπεις και χαμηλες καταναλωσεις, εχω δει σε διαδρομη Θεσσαλονικη καβαλα 7.6 αλλα πηγαινα εντελος χαλαρα!
Αλλα ,εικτη απο τοτε που εβαλα την εξατμηση δεν βλεπω κατω απο 10 με τιποτα!